Možnosti merania efektívnosti influencerskej marketingovej komunikácie na Instagrame – Bc. Boris Hrivňák
Bc. Boris Hrivňák
Diplomová práce
Možnosti merania efektívnosti influencerskej marketingovej komunikácie na Instagrame
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Anotace:
Sociální sítě a digitální stopa nabírá na popularitě ze strany veřejnosti. Platformy se využívají nejen jako osobní kanály pro spojování blízkých, ale také v pracovní sféře. Diplomovou práci s názvem Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu dělíme na teoretickou a praktickou část. Cílem diplomové práce je odhalit možnosti efektivního měření influencerské marketingové …víceAbstract:
Social media and the digital footprints are gaining popularity among the public. Platforms are used as personal sources of connecting loved ones as well as in the work sphere. We divide the diploma thesis entitled Possibilities of measuring the effectiveness of influencer marketing communication on Instagram into a theoretical and a practical part. The aim of the thesis is to find out the possibilities …víceAbstract:
Sociálne siete a digitálna stopa naberá na popularite zo strany verejnosti. Platformy sa využívajú nielen ako osobné kanály na spájanie blízkych, ale aj v pracovnej sfére. Diplomovú prácu s názvom Možnosti merania efektívnosti influencerskej marketingovej komunikácie na Instagrame delíme na teoretickú a praktickú časť. Cieľom diplomovej práce je odhaliť možnosti efektívneho merania influencerskej marketingovej …víceKlíčová slova
Influencer Influencer marketing Sociální síť Měření efektivity Instagram Dosahy Spolupráce
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Finanční stabilita a výkonnost podniku z pohledu moderních metod měření efektivity
Jana Beranová -
Finanční stabilita a výkonnost podniku z pohledu moderních metod měření efektivity
Anna Ročková -
Měření efektivity implementace změny firemní kultury
Jan Váchal -
Finanční stabilita a výkonnost podniku z pohledu moderních metod měření efektivity
Yevgeniya Sinelnikova -
Měření efektivity a výkonnosti komerčních bank
Ľuboš Haško -
Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Anastasiya Ordina -
Měření efektivity propagace destinačního marketingu
Sabina Havránková
Název
Vložil
Vloženo
Práva