Specifika interakce učitele s bilingvním žákem – Gabriela VYBÍRALOVÁ
Gabriela VYBÍRALOVÁ
Diplomová práce
Specifika interakce učitele s bilingvním žákem
The attributes of interaction between a teacher and a bilingual pupil
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pojmem bilingvní žák. Cílem práce je obeznámit s problematikou specifik interakce učitele s bilingvním žákem. Teoretická část se zabývá činiteli výchovně-vzdělávacího procesu tedy žákem a učitelem a komunikací mezi nimi. Praktická část zkoumá, jaká specifika vyplývají z interakce učitele s bilingvním žákem.Abstract:
The thesis deals with the topic of bilingual pupils. It aims to shed light upon the interaction between teachers and their bilingual pupils. The theoretical part presents all the factors involved in the educational process, i.e. teachers, pupils and the communication established between them. The empirical part examines the interaction between teachers and bilingual pupils to model specification.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYBÍRALOVÁ, Gabriela. Specifika interakce učitele s bilingvním žákem. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání a komunikace dětí z bilingvního prostředí
Lucie Říhová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka
Název
Vložil
Vloženo
Práva