Specifika interakce učitele s bilingvním žákem – Gabriela VYBÍRALOVÁ
Gabriela VYBÍRALOVÁ
Master's thesis
Specifika interakce učitele s bilingvním žákem
The attributes of interaction between a teacher and a bilingual pupil
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pojmem bilingvní žák. Cílem práce je obeznámit s problematikou specifik interakce učitele s bilingvním žákem. Teoretická část se zabývá činiteli výchovně-vzdělávacího procesu tedy žákem a učitelem a komunikací mezi nimi. Praktická část zkoumá, jaká specifika vyplývají z interakce učitele s bilingvním žákem.Abstract:
The thesis deals with the topic of bilingual pupils. It aims to shed light upon the interaction between teachers and their bilingual pupils. The theoretical part presents all the factors involved in the educational process, i.e. teachers, pupils and the communication established between them. The empirical part examines the interaction between teachers and bilingual pupils to model specification.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYBÍRALOVÁ, Gabriela. Specifika interakce učitele s bilingvním žákem. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Vzdělávání a komunikace dětí z bilingvního prostředí
Lucie Říhová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights