Tvorba aplikace pro rozvoj komunikace u dítěte s vývojovou dysfázií – Veronika HONOVÁ
Veronika HONOVÁ
Diplomová práce
Tvorba aplikace pro rozvoj komunikace u dítěte s vývojovou dysfázií
The creation of the application for the communication development of children with specific language impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obtížemi v identifikaci emocí u osob dětského věku s vývojovou dysfázií. První kapitola teoretické části práce vymezuje vývojovou dysfázii v celé šíři, druhá pojednává o emocích, zde jsou také popsána specifika v percepci emocí u dětí s vývojovou dysfázií. Hlavním cílem praktické části práce bylo vytvořit aplikaci pro intervenci osob s vývojovou dysfázií v oblasti rozpoznání …víceAbstract:
This diploma thesis deals with difficulties in identifying emotions in children with developmental language disorder. The first chapter of the theoretical part of this thesis defines developmental language disorder in its entirety. The second chapter deals with emotions and also describes the specifics in the perception of emotions in children with developmental language disorder. The main goal of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HONOVÁ, Veronika. Tvorba aplikace pro rozvoj komunikace u dítěte s vývojovou dysfázií. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace chování a emocionálních stavů prasat z akustických nahrávek
Pavla Neprašová -
Vnímání a rozlišování emocí u dětí předškolního věku z pohledu speciálního pedagoga
Jana BEDNARSKÁ -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva