Využití bajky při výuce čtení v 1. a 2. ročníku ZŠ – Blanka Červenková
Blanka Červenková
Master's thesis
Využití bajky při výuce čtení v 1. a 2. ročníku ZŠ
Use fables to teach reading in the 1st and 2nd year of primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje rozvoji čtenářských dovedností dětí pomocí literárního programu "Čteme bajky v 1. a ve 2. ročníku ZŠ". Tento program využívá literární žánr bajka a metody dramatické výchovy s mezipředmětovými vztahy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje rozvoji čtenářské gramotnosti, literární výchově v 1. období ZŠ a využití dramatické výchovy v …viacAbstract:
This master's thesis focuses on the development of children's reading skills through the literary program "Reading Fairy Tales in 1st and 2nd Grade of Elementary School". This program utilizes the fairy tale genre and drama education methods with interdisciplinary relationships. The work consists of a theoretical and practical part. The theoretical part is dedicated to the development of reading literacy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Johnová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Červenková, Blanka. Využití bajky při výuce čtení v 1. a 2. ročníku ZŠ. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
Martina RICHTAROVÁ -
Využití technik dramatické výchovy v mezipředmětových vztazích na 1. stupni základní školy
Kristýna MATĚJKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
28. 4. 2023