Ing. Tereza Poštulková

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z

Proposal for a Brand Communication Strategy Targeting Generation Z
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikační strategie pro nově vznikající kavárenskou značku cílící na generaci Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou generace Z v kontextu ostatních generací a významem marketingu služeb a strategického plánování ve službách s důrazem na kavárenský sektor. Praktická část je věnována analýze trhu, konkurence a chování zákazníků. Data získaná z kombinace …více
Abstract:
The thesis focuses on designing a communication strategy for a newly emerging café brand targeting Generation Z. The theoretical part addresses the characteristics of Generation Z in the context of other generations, the importance of service marketing, and strategic planning in services, with an emphasis on the café sector. The practical part is dedicated to market analysis, competition, and customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Poštulková, Tereza. Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace