Online marketing strategy for a non-governmental organization – Jiří Mouka
Jiří Mouka
Bachelor's thesis
Online marketing strategy for a non-governmental organization
Online marketingová strategie pro neziskovou organizaci
Abstract:
Online strategie pro neziskovou strategii. Bakalářská práce. Bakalářská práce. Brno: PEF Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro neziskovou organizaci VODICÍ PES z.s. Navrhuje zlpešení na základě její současné marketingové strategie a implementuje affiliate marketing, marketingové trendy a prodej reklamních předmětů pro navýšení přispívaných částek …moreAbstract:
Online marketing strategy for a non-governmental organization. Bachelor thesis. Brno: PEF Mendel University, 2017. This bachelor thesis examines current marketing strategy used by nongovernmental organization VODICÍ PES z.s. It suggests imporved marketing strategy that implements affiliate marketing, trends in marketing and merchandise to raise more funds for this organization.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Dlabolová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOUKA, Jiří. \textit{Online marketing strategy for a~non-governmental organization}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/cx7p44/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing neziskové organizace NEstárniBLBĚ z.s.
Barbara Bláhová -
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights