Online marketing strategy for a non-governmental organization – Jiří Mouka
Jiří Mouka
Bakalářská práce
Online marketing strategy for a non-governmental organization
Online marketingová strategie pro neziskovou organizaci
Anotace:
Online strategie pro neziskovou strategii. Bakalářská práce. Bakalářská práce. Brno: PEF Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro neziskovou organizaci VODICÍ PES z.s. Navrhuje zlpešení na základě její současné marketingové strategie a implementuje affiliate marketing, marketingové trendy a prodej reklamních předmětů pro navýšení přispívaných částek …víceAbstract:
Online marketing strategy for a non-governmental organization. Bachelor thesis. Brno: PEF Mendel University, 2017. This bachelor thesis examines current marketing strategy used by nongovernmental organization VODICÍ PES z.s. It suggests imporved marketing strategy that implements affiliate marketing, trends in marketing and merchandise to raise more funds for this organization.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing neziskové organizace NEstárniBLBĚ z.s.
Barbara Bláhová -
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi
Název
Vložil
Vloženo
Práva