Adam Novotný

Bakalářská práce

Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu

Eyetracking and its Alternatives in Marketing Research
Anotace:
Ve své práci se zabývám eye-trackingem a jeho alternativami, tedy moderními nástroji současného marketingového výzkumu. Teoretická část má za úkol podrobně popsat jednotlivé analytické metody a uvést je do souvislosti s marketingovým výzkumem. Cílem praktické části je poté aplikace konkrétních nástrojů jednotlivých metod na různé webové stránky, hodnocení výsledků uskutečněných metrik a porovnání eye …více
Abstract:
In my bachelor thesis I am describing modern tools of present marketing research - eye-tracking and its alternatives. The purpose of theoretical part is to describe analytical methods one by one in detail and also put those methods into the context of marketing research. In the practical part I am applying concrete tools of those analytical methods to different websites and I am also publishing evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/66885

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management