Ing. Ivo Svoboda, DiS.

Master's thesis

Koncepce rozvoje marketingu v autopůjčovně

Conception of marketing development in car rental
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou koncepcí a především pak propagací jako významným faktorem úspěšnosti společnosti podnikající v oblasti služeb. Nejdříve se zaměřuje na odlišnosti marketingu služeb od marketingu produktu a na jeho specifické vlastnosti. Podstatná část práce je pak věnována marketingovému mixu služeb, především propagaci služeb. Závěr teoretické části pak pojednává o analýze …more
Abstract:
This thesis concern with marketing conception and especially with propagation as an important factor of company success transacting in service business. First of all the attention is given to differences between marketing services and marketing product and its specific properties. Chief of the work attends to marketing service mix, mainly service propagation. Peroration of the theoretic part deal with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008
  • Supervisor: Ing. Jiří Houser
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting