Měření efektivity propagace destinačního marketingu – Sabina Havránková
Sabina Havránková
Master's thesis
Měření efektivity propagace destinačního marketingu
Measuring the effectiveness of destionation marketing promotion
Abstract:
Předmětem diplomové práce je měření efektivity propagace destinačního marketingu zahraničního zastoupení agentury CzechTourism ve Skandinávii. Hlavním cílem práce bylo změřit efektivitu využití sociálních a tištěných médií, jako nástrojů pro zajištění konkurenceschopnosti destinace Česká republika. Úvodní kapitoly popisují marketing v cestovním ruchu včetně marketingového mixu, marketingové komunikace …moreAbstract:
The subject of the thesis is the measurement of the effectiveness of promoting destination marketing of the foreign representation of CzechTourism agency in Scandinavia. The main aim of the thesis was to measure the effectiveness of the use of social and printed media as a tool to ensure the competitiveness of the Czech Republic destination. The introductory chapters describe marketing in tourism, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82675
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Lucie Vallin
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82675
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz