Analýza a návrh změn marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu – Nela Seidlová
Nela Seidlová
Diplomová práce
Analýza a návrh změn marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu
Analysis and Proposal of changes in Marketing Strategy of Internet Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo provedení analýzy marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu, její zhodnocení a uvedení návrhů a doporučení. V teoretické části práce bylo obecně vymezeno podnikání na Internetu. Dalším bodem teoretické části byl výčet specifik Internetového marketingu. Praktická část práce obsahuje vymezení podnikatelského prostředí vybrané společnosti, včetně analýzy …víceAbstract:
Aim of this thesis is the analysis and proposal of changes in marketing strategy of Internet Company. The theoretical part of work focuses on the specifics of doing business on the Internet. The part continues with the description of Internet marketing. The analytical part of the thesis defines the business environment of the selected company, including market analysis and situational analysis. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2012
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie v podnikání v realitách
Olena Matviichuk -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie podnikání
Alyona Saloyedova -
Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu
Gabriel Obrtel