Vizuální styl výstavy a festivalu květů – Zuzana Valášková
Zuzana Valášková
Bachelor's thesis
Vizuální styl výstavy a festivalu květů
Visual Identity of a Flower Festival
Anotácia:
Táto bakalárska práca ponúka náhľad na slovenský folklór, folklórne festivaly a ich vizuálne štýly. Ďalej rozoberá pôvod a význam výstav všeobecne a neskôr so za- meraním na výstavy kvetov ako v zahraničí, tak aj v Slovenskej a Českej republike. Taktiež sa zameriava na vizuálne štýly a grafický dizajn niektorých vybraných výstav. V poslednej kapitole podrobne predstavuje konkrétnu udalosť, Kvet Podhradia …viacAbstract:
This bachelor thesis offers a view of Slovak folklore, folklore festivals and their visual identities. Next it analyzes an origin and purpose of exhibitions in general and afterwards it focuses on exhibitions of flowers both from abroad and from the Slovak and Czech Republic. It also focuses on visual identities and graphic design of some of chosen exhi- bitions. In the last chapter it presents specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valášková, Zuzana. Vizuální styl výstavy a festivalu květů. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová -
Vizuální identita města Litomyšl
Lenka Vomáčková