Skrytá reklama - právní a ekonomické aspekty – Mgr. Jan Statečný
Mgr. Jan Statečný
Diplomová práce
Skrytá reklama - právní a ekonomické aspekty
Hidden Advertisement - Law and Economic Aspects
Anotace:
Tato práce je věnována tématu skryté reklamy, která je stále problémem aktuálním. Jejím cílem je shrnout úpravu reklamy v českém právním řádu obecně, včetně vymezení skryté reklamy a jejích nejčastějších forem. Uvedeny jsou také orgány pravomocné k dohlížení na dodržování zákazu skryté reklamy. Následuje rozbor vybraných judikátů, na jejichž základě je možno vymezit definiční znaky skryté reklamy a …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the topic of hidden advertisement, which is still actual. Its objective is to summarize legislation of advertisement in Czech legal system in general, including the definition of hidden advertisement and its most common forms. There are also stated authorities supervising the prohibiton of hidden advertisement. After that follows an analysis of selected interesting law cases …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nr6aq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: JUDr. Ivana Pařízková, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Michal Radvan, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků
Lucie Mohelská -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný