Skrytá reklama - právní a ekonomické aspekty – Mgr. Jan Statečný
Mgr. Jan Statečný
Master's thesis
Skrytá reklama - právní a ekonomické aspekty
Hidden Advertisement - Law and Economic Aspects
Abstract:
Tato práce je věnována tématu skryté reklamy, která je stále problémem aktuálním. Jejím cílem je shrnout úpravu reklamy v českém právním řádu obecně, včetně vymezení skryté reklamy a jejích nejčastějších forem. Uvedeny jsou také orgány pravomocné k dohlížení na dodržování zákazu skryté reklamy. Následuje rozbor vybraných judikátů, na jejichž základě je možno vymezit definiční znaky skryté reklamy a …moreAbstract:
This thesis is dedicated to the topic of hidden advertisement, which is still actual. Its objective is to summarize legislation of advertisement in Czech legal system in general, including the definition of hidden advertisement and its most common forms. There are also stated authorities supervising the prohibiton of hidden advertisement. After that follows an analysis of selected interesting law cases …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nr6aq/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: JUDr. Ivana Pařízková, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Michal Radvan, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků
Lucie Mohelská -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková