Facebook jako účinný reklamní nástroj – Tomáš KELLNER
Tomáš KELLNER
Diplomová práce
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Facebook as an effective advertising tool
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá posouzením efektivnosti reklamních kampaní na sociální síti Facebook vůči reklamním kampaním ve vyhledávací síti Google. Efektivnost reklamních kanálů byla posouzena zpohledu návratnosti investice do realizovaných reklamních kampaní. Současně byly na začátku práce definovány hypotézy, které tato práce pomocí statistické metody potvrzuje či vyvrací. Zda množství investic …víceAbstract:
This thesis deals with the effectiveness assessment of advertising campaigns on Facebook social network compared to advertising campaigns in Google.com search results. Effectiveness of both channels was assessed with regards to ROI (Returns On Investment) at in the past realized advertising campaigns. At the beginning of the thesis were defined hypotheses that were later confirmed or refused using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KELLNER, Tomáš. Facebook jako účinný reklamní nástroj. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková analýza tištěných a mluvených reklamních sloganů
Kristýna DROZDOVÁ -
Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu
Veronika Janovičová -
Účinnost a efektivnost reklamních kampaní
Simona Linhartová -
Vliv marketingu na efektivnost firmy
Šimon Prokop -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Ondřej Kašpar -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality
Veronika Vanišová -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Jakub Štumper -
Efektivnost komerční komunikace
Jana Dobřichovská