Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu – Jana PROKEŠOVÁ
Jana PROKEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu
Selected quality mark in the tourism area
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá regionální značkou "TOULAVA regionální produkt", sdruženou v Asociaci regionálních značek (ARZ). Regionální značka certifikuje výrobky i služby a zaručuje jedinečnost, regionální původ, kvalitu a šetrnost k životnímu prostředí. Cílem práce je zjistit povědomí spotřebitelů o značce, dalším důležitým bodem je zjistit názor držitelů značky na regionální značku a její certifikaci …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the regional brand "TOULAVA regional product", associated with the Association of Regional Brands (ARZ). The regional brand certifies products and services and guarantees uniqueness, regional origin, quality and environmental friendliness. The aim of the work is to find out the consumer awareness of the brand, another important point is to find out the opinion of brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKEŠOVÁ, Jana. \textit{Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cywgjk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROKEŠOVÁ, Jana. Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Faktory rozvoje venkovské turistiky v regionu Toulava
Iva Werbynská -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Toulava)
Tereza Selnarová -
Analýza brandu turistické oblasti Toulava
Kateřina Kafková -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová -
Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Petra Tlustošová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights