Lucie Grulichová

Bachelor's thesis

Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami vázaného pojišťovacího zprostředkovatele

Analysis of Customer Satisfaction with the Contractual Insurance Agent
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků se službami vázaného pojišťovacího zprostředkovatele. Sběr dat proběhl pomocí dotazníkového šetření v březnu roku 2021. Data se analyzovala pomocí diferenční analýzy a byla navržena opatření ke zvýšeni spokojenosti zákazníků.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of costumer satisfaction with the contractual insurance agent. Data collection took place using a questionnaire survey in March 2021. The data were analyzed using differential analysis and measures were adopted to increase customer satisfaction.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedúci: Pavel Blecharz
  • Oponent: Lída Škrobánková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava