Sebehodnocení jako prostředek rozvoje profesních kompetencí u studentů učitelství 1. a 2. stupně ZŠ – Bc. Barbora Müllerová
Bc. Barbora Müllerová
Diplomová práce
Sebehodnocení jako prostředek rozvoje profesních kompetencí u studentů učitelství 1. a 2. stupně ZŠ
Self-Evaluation as a Means of Development of Professional Competencies of Basic School Teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem sebehodnocení a rozvíjení profesních kompetencí u studentů učitelství. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury vymezeny a objasněny základní pojmy, jako je učitelská profese, profesní kompetence, profesní standard, rozvoj profesních kompetencí, přípravné vzdělávání budoucích učitelů či sebehodnocení a sebereflexe učitelů. V praktické části je nejprve představen …víceAbstract:
The master thesis deals with the relation between self-evaluation and developing professional competences of teacher students. Key concepts such as the profession of a teacher, professional competences, professional standards, and development of professional competences, preparatory education of future teachers or self-evaluation and self-reflection are defined in the theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Novotová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜLLEROVÁ, Barbora. \textit{Sebehodnocení jako prostředek rozvoje profesních kompetencí u studentů učitelství 1. a 2. stupně ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/cyxdo0/.
Jak správně citovat práci
Müllerová, Barbora. Sebehodnocení jako prostředek rozvoje profesních kompetencí u studentů učitelství 1. a 2. stupně ZŠ. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / zeměpis - dějepis
Práce na příbuzné téma
-
Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka a jeho rozvíjení prostřednictvím videa
Eva Minaříková -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková -
Percepce učitelské přípravy a profesní identity u studentů učitelství
Tereza Kybová -
Student učitelství a jeho profesní příprava na Pedagogické fakultě JU
Petra BINDEROVÁ -
Profesní sebepojetí studenta učitelství
Blanka Pravdová -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil -
Kvalita života u dialyzovaných pacientů (standardizovaný dotazník)
Šimon Kučera
Název
Vložil
Vloženo
Práva