Veronika Losová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů

Proposal of marketing strategy and segmentation for international student organization AIESEC for student market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a segmentaci pro účely mezinárodní studentské organizace AIESEC, která působí mimo jiné na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce se zabývá navrhováním strategie pro cílovou skupinu studentů a produkt zahraničních krátkodobých rozvojových praxí (DT stáže). Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní definice marketingu …more
Abstract:
Goal of this bachelor thesis is to design marketing strategy and segmentation strategy for purpose of international student organization AIESEC, which is also present at University of Economics, in Prague. The thesis is concentrating mainly on student market and marketing strategy for one specific programme AIESEC is offering. The programme is international short-term development traineeships (DT) …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2011
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Martin Jurek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25558

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod