Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků s dyslexií na prvním stupni ZŠ – Nicol KUŘÍDÉMOVÁ
Nicol KUŘÍDÉMOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků s dyslexií na prvním stupni ZŠ
Development of reading literacy for pupils with dyslexia at the 1st stage of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá problematikou čtenářské gramotnosti a vhodnými metodami pro její rozvoj u žáků s dyslexií na prvním stupni základní školy. Předkládaná práce nabízí teoretické, ale i praktické poznatky. Práce se člení na dvě části - teoretickou a praktickou, celkově obsahuje čtyři kapitoly. V první kapitole jsou vymezena specifika prvního stupně základní školy, druhá kapitola pojednává o …víceAbstract:
This thesis focuses on issues related to reading literacy and methods how to improve it for fourth grade pupils with dyslexia. The presented thesis consists of theoretical and practical evidence. The whole research is divided into two main parts - theoretical and practical and separated into four chapters. In the first chapter there are definitions of primary school. The second chapter is about reading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUŘÍDÉMOVÁ, Nicol. Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků s dyslexií na prvním stupni ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ