Bc. Jakub Šimůnek

Bakalářská práce

Tvorba marketingového plánu

Marketing Plan Creation
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma „Tvorba marketingového plánu“ je ukázková příprava marketingového plánu pro společnost AROAMTICA CZ s.r.o. První část práce definuje marketingový plán, jeho náležitosti a výhody. Popisuje jednotlivé kroky analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a následně popisuje tvorbu závěrů na základě těchto analýz. V posledních kapitolách první části poté informuje o tvorbě akčních …více
Abstract:
The goal of this thesis on the topic "Marketing plan creation" is the sample preparation of a marketing plan for the company AROAMTICA CZ s.r.o. The first part defines the marketing plan, its requirements and benefits. Describes the various steps of the analysis of internal and external environment, and then describes the formation of conclusions based on these analyzes. In the last chapters of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management