Bc. Jakub Šimůnek
Bachelor's thesis
Tvorba marketingového plánu
Marketing Plan Creation
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce na téma „Tvorba marketingového plánu“ je ukázková příprava marketingového plánu pro společnost AROAMTICA CZ s.r.o. První část práce definuje marketingový plán, jeho náležitosti a výhody. Popisuje jednotlivé kroky analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a následně popisuje tvorbu závěrů na základě těchto analýz. V posledních kapitolách první části poté informuje o tvorbě akčních …viacAbstract:
The goal of this thesis on the topic "Marketing plan creation" is the sample preparation of a marketing plan for the company AROAMTICA CZ s.r.o. The first part defines the marketing plan, its requirements and benefits. Describes the various steps of the analysis of internal and external environment, and then describes the formation of conclusions based on these analyzes. In the last chapters of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jckmy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Marketingový plán společnosti XY
Anna Hyťhová -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
SWOT analýza neziskové organizace
Lucia Borsuková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková