Bc. Jan STUPÁK

Diplomová práce

Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci

Marketing Management And Its Usage In Allowance Organization
Anotace:
Diplomová práce na téma ´Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci´ se věnuje detailnímu rozboru marketingového řídícího procesu a objasňuje jeho význam při řízení příspěvkových organizací obcí. Teoreticko-metodologická část práce, vycházející z rešerše odborné literatury, je zaměřena na identifikaci základních fází marketingového řízení, včetně všech souvisejících klíčových aktivit …více
Abstract:
Diploma thesis ´Marketing Management And Its Usage In Allowance Organization´ analyzes closely the whole marketing management process and demonstrates its importance to an allowance organization management. The theoretical-methodological part, which is based on a scientific literature research, is focused on identification of the basic phases of marketing management including related key activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STUPÁK, Jan. Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická