Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci – Bc. Jan STUPÁK
Bc. Jan STUPÁK
Diplomová práce
Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci
Marketing Management And Its Usage In Allowance Organization
Anotace:
Diplomová práce na téma ´Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci´ se věnuje detailnímu rozboru marketingového řídícího procesu a objasňuje jeho význam při řízení příspěvkových organizací obcí. Teoreticko-metodologická část práce, vycházející z rešerše odborné literatury, je zaměřena na identifikaci základních fází marketingového řízení, včetně všech souvisejících klíčových aktivit …víceAbstract:
Diploma thesis ´Marketing Management And Its Usage In Allowance Organization´ analyzes closely the whole marketing management process and demonstrates its importance to an allowance organization management. The theoretical-methodological part, which is based on a scientific literature research, is focused on identification of the basic phases of marketing management including related key activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STUPÁK, Jan. \textit{Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/czmwg8/.
Jak správně citovat práci
STUPÁK, Jan. Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Barbora Tatarová -
Analýza marketingové strategie příspěvkové organizace
Zuzana Malíková -
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Petra Kovářová