Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu – Bc. Veronika Urbánková
Bc. Veronika Urbánková
Master's thesis
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Hotel marketing in the spa industry
Anotácia:
Práce se věnuje hotelovému marketingu v lázeňském cestovním ruchu, jeho významu a současné situaci. Popisuje prvky českého lázeňství a hoteliérství, konkrétně se zaměřuje na město Mariánské Lázně. Zaměřuje se na specifika marketingových strategií, které jsou pro hotelový provoz charakteristické, zejména se práce věnuje marketingovým strategiím hotelu SwissHouse. Tuto marketingovou komunikaci autorka …viacAbstract:
The thesis is dedicated to the marketing strategies of the Czech Spa and Wellness tourism industry its importance and current situation. Predominantly focusing on the spa town of Mariánské Lázně and specifically the Hotel SwissHouse. The author of this thesis used internal data, information and documents from the Hotel SwissHouse for the basis of his study. In this work the author has analyzed the …viacKľúčové slová
Marketing management cestovní ruch hotel management lázně lázeňství marketingový mix destinace ubytovací zařízení hotel restaurační průmysl hotelový průmysl balneo provoz tourist industry spa marketing mix destination accommodation facilities hospitality industry hotel industry spa management
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/isgfi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing malých a středních hotelů
Tereza Smutná -
Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení
Hugo PELIKÁN -
The value of blockchain in the hospitality industry
Aysel Bakhshaliyeva -
Sustainability in the hospitality and gastronomy industry
Nela Juhásová -
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
Maria Bykova -
Analysis of the Economic Impact of COVID-19 on the Hospitality Industry in the Czech Republic
Alexandra Boyarkina -
Entrepreunership in the hospitality industry after the financial crisis
Melánie Pospíšilová -
Competencies and Qualifications of Management and Staff at Tourism and Hospitality Establishments
Anastasiya Matviyenka