FoMO, existenciální frustrace a osamělost ve spojitosti s užíváním sociálních sítí – Bc. Kristýna LIŠTIAKOVÁ
Bc. Kristýna LIŠTIAKOVÁ
Master's thesis
FoMO, existenciální frustrace a osamělost ve spojitosti s užíváním sociálních sítí
Fear of Missing Out (FoMo), existential frustration and loneliness in connection with the social networking site use.
Anotácia:
Popularita sociálních sítí (SNS) nepřetržitě stoupá a spolu s ní roste množství studií potvrzujících jejich nepříznivé dopady na duševní zdraví jejich uživatelů. Cílem této práce je vedle deskriptivních charakteristik prozkoumat FoMO, osamělost a existenciální frustraci jako možné prediktory užívání SNS a objasnit jejich vzájemné vztahy. Kromě teoretického vymezení závislosti na internetu a SNS, se …viacAbstract:
The popularity of social network sites (SNS) is constantly growing together with the increasing body of research declaring its negative impacts on mental health of its users. Beside the descriptive characteristics the aim of the current study is to investigate FoMO, loneliness and existential frustration as possible predictors of problematic SNS use and expound their interconnections. Except the demographic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Eva Aigelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠTIAKOVÁ, Kristýna. FoMO, existenciální frustrace a osamělost ve spojitosti s užíváním sociálních sítí. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
Markéta Chytilová -
Vybrané dílčí charakteristiky neuroticismu, extraverze a jiné prediktory Fear of Missing Out
Kristýna HONZÍČKOVÁ -
Sociální sítě a jejich působení na mladou generaci
Kateřina Studničná -
Vliv struktury a intenzity aktivity na sociální síti Facebook na sociální vztahy mladých dospělých
Michal Šmilauer -
Sociální sítě a vliv jejich využívání na vybrané aspekty života mladých dospělých v období pandemie covid-19
Petr Urbanec -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Sociální sítě v životech studentů Filozofické fakulty MU
Vladimíra Osadníková
Názov
Vložil
Vložené
Práva