Mgr. Johana Schovánková

Diplomová práce

Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra

The methods to teach reading in the classroom for students with autism spectrum disorders
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra. Věnuje pozornost dílčím schopnostem potřebným pro úspěšný nácvik čtení. Dále práce zjišťuje, jaké metody výuky čtení jsou v současných třídách pro žáky s PAS využívány a navrhuje metodiku vhodnou pro výuku čtení v těchto třídách. Příloha pak obsahuje konkrétní materiál k výuce.
Abstract:
This thesis deals with the teaching of reading skills in the classroom for pupils with autism spectrum disorders. It focuses on partial skills needed for successful reading training. Further is the work figuring out which reading skills methods are used in current classes for the pupils with ASD and proposing a methods suitable for teaching reading skills at these classes. The annex contains specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta