Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra – Mgr. Johana Schovánková
Mgr. Johana Schovánková
Diplomová práce
Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra
The methods to teach reading in the classroom for students with autism spectrum disorders
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra. Věnuje pozornost dílčím schopnostem potřebným pro úspěšný nácvik čtení. Dále práce zjišťuje, jaké metody výuky čtení jsou v současných třídách pro žáky s PAS využívány a navrhuje metodiku vhodnou pro výuku čtení v těchto třídách. Příloha pak obsahuje konkrétní materiál k výuce.Abstract:
This thesis deals with the teaching of reading skills in the classroom for pupils with autism spectrum disorders. It focuses on partial skills needed for successful reading training. Further is the work figuring out which reading skills methods are used in current classes for the pupils with ASD and proposing a methods suitable for teaching reading skills at these classes. The annex contains specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/venkg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání přístupů logopedické intervence v ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách zřízených pro tyto žáky při běžných ZŠ
Karina DRÁBOVÁ -
„Děláme to pro sebe“ Kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky šestých tříd
Lucie Horáková -
Využití canisterapie ve speciální třídě pro žáky s poruchami autistického spektra z pohledu rodičů
Lubor Blahůšek -
Inovace vybraných učebních materiálů z chemie pro žáky 9. ročníku ZŠ
Barbora Maňáková -
Návrh edukačního programu pro pavilon Anthropos : pro žáky 4. a 5. tříd základní školy
Lucie Fišerová -
Úloha a vliv přípravné třídy pro úspěšný nástup žáků do prvního ročníku základní školy
Kristina Blažková -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Můj svět Pokémonů : Umělecko-pedagogický projekt autorské knihy s tvůrcem s poruchami autistického spektra
Kamila Hrbková