Metodika nordic walkingu pro začátečníky a mírně pokročilé – Ondřej CHABADA
Ondřej CHABADA
Bachelor's thesis
Metodika nordic walkingu pro začátečníky a mírně pokročilé
Methodics of nordic walking for the beginners and the intemediate
Anotácia:
Tato práce je metodickou řadou, pro správný nácvik techniky Nordic walking začátečníky a mírně pokročilými cvičenci, především ve zdravotním kontextu.Abstract:
This thesis serves as a metodological set for correct rehearsal of nordic walking technigue for beginners and intermediate trainees especially in terms of the medical aspect
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Kalistová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHABADA, Ondřej. Metodika nordic walkingu pro začátečníky a mírně pokročilé. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Physical Education in Education
Práce na příbuzné téma
-
Metodika nordic walkingu pro začátečníky a mírně pokročilé
Ondřej CHABADA -
Využití nordic walking v léčbě kardiovaskulárních onemocnění
Lucie BREBURDOVÁ -
Kinematika kloubů dolní končetiny při Nordic walkingu
Michal HOLOUŠEK -
Vytvoření instruktážního DVD Nordic Walkingu a kompenzačních cvičení pro seniory
Monika VEITHOVÁ -
Orchestration of hardware devices for outdoor games
Tomáš Rohlínek -
Using Outdoor Environment in English Language Teaching
Kateřina Janáková -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK