Management a marketing HCB OKD Karviná – Bc. Ondřej Štěpán
Bc. Ondřej Štěpán
Bakalářská práce
Management a marketing HCB OKD Karviná
Management and marketing HCB OKD Karviná
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na management a marketing HCB OKD Karviná. Cílem práce je provést charakteristiku tohoto házenkářského oddílu, na základě získaných informací a vlastních zkušeností. V teoretické části jsme se zaměřili na management a marketing. V praktické části se zabýváme fungováním a součásnou situací klubu.V závěru bakalářské práce jsme provedli zhodnocení dosažených výsledků a celkové …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on management and marketing HCB OKD Karviná. The aim of the thesisis to accomplish characteristic of the handball team based on obtained information and experience of my own. In theoretical part we concentrated on management and marketing. There is a decription of running and current situation of the sport club. In conclusion of the thesis we provide evaluation of achieved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r2yeh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Smolka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Perception of Strategy Formulation Process in the Sport Environment and Its Influence on Performance of the Sport Club
Stanislav Tripes -
Management sportovního klubu
Dominik Pelikán -
Management a marketing Třebíč Nuclears
Richard Sázavský -
Economic evaluation of selected sport club
Tomáš Fischer -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing a ekonomika Národní házené
Veronika Poláčková -
A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation
David Polášek -
Aplikace nových forem marketingu
Petra Korandová