Návrh přípravy učitele do předmětu Rostlinolékařská péče s využitím aktivizujících metod – Ing. Hana Bělíková
Ing. Hana Bělíková
Bakalářská práce
Návrh přípravy učitele do předmětu Rostlinolékařská péče s využitím aktivizujících metod
The draft of teacher preparation in use activating teaching methods for Plant protection lesson
Anotace:
V bakalářské práci je zpracováno téma využití metody řešení problému ve vyučování. Podnět k vypracování bakalářské práce na toto téma vychází z vývoje vzdělávání v posledních letech a z nich vyplývajících společenských požadavků kladených na absolventy středních škol. Teoretická část bakalářské práce je zpočátku věnována problematice současného vzdělávání a studiu kurikulárních dokumentů, které reflektují …víceAbstract:
There is processed the topic of problem-based learning in the bachelor thesis. The instigation to work at this topic of bachelor thesis is based on the development of education system in the last years and the social requirements for graduates of secondary school. The theoretical part is focus on contemporary education, the study of curricula which reflects the development and direction of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Danielová, Ph.D.
- Oponent: Lenka Kamanová, Mgr. Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BĚLÍKOVÁ, Hana. \textit{Návrh přípravy učitele do předmětu Rostlinolékařská péče s využitím aktivizujících metod}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/d0ccav/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Aktivizující metody ve výuce ekonomických předmětů
Veronika Procházková -
Použití aktivizační metody v hodinách zeměpisu na tématu Austrálie a Oceánie
Michal Kundrát -
Aktivizující metody ve výuce praktických činností na druhém stupni ZŠ
Pavel Pokorný -
Metoda řešení problémů v nevýrobní organizaci
Ladislav Římal -
Metoda řešení problémů ve výuce matematiky
Dagmar MELICHAROVÁ -
Larp jako specifická metoda výchovné dramatiky ve vzdělávání adolescentů
Kristýna Fousková -
Začlenění urbanistických témat do výuky zeměpisu s využitím prvků problémově orientovaného učení
Matěj Drápela
Název
Vložil
Vloženo
Práva