Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní. – Bc. Romana VESELÁ
Bc. Romana VESELÁ
Diplomová práce
Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.
Learning strategie for students with specific disabilities of learning specialy intent on reading and writing.
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje 3 kapitoly, ve kterých jsou popsány základní pojmy specifických poruch učení, historie, současnost, příčiny a projevy těchto poruch, dále diagnostika, reedukace a kompenzace specifických poruch učení. Praktická část obsahuje 4 kapitoly, které se zabývají cílem a úkoly, metodologií, charakteristikou zkoumaného vzorku …víceAbstract:
The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters describe the basic concepts of specific learning disabilities, history, present, causes and manifestations of these disorders, as well as diagnostics, compensation and reeducation spacific learning disabilities. The practical part contains four chapters that deal with goals and objectives, methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
14008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Romana. Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Eva MICHALČÍKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl