Praxe knihoven v rozvíjení čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením – Bc. Gabriela Fricová
Bc. Gabriela Fricová
Bakalářská práce
Praxe knihoven v rozvíjení čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením
Practice of Libraries in Developing Reading Skills of Children with Hearing Impairment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá knihovnami a jejich praxí v rozvoji čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve věnuje osobám se sluchovým postižením a jejich potřebám. Následně jsou popsána specifika čtenářství u dětí se sluchovým postižením. Dále se práce zaměřuje na rovný přístup knihoven v souvislosti s uživateli …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with libraries and their practice in the development of reading skills of children with hearing impairment. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part first deals with people with hearing impairment and their needs. Subsequently, the specifics of reading in children with hearing impairment are described. Further, the thesis focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f3qtr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Roman Sellner Novotný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se sluchovým postižením na 1. stupni
Jana STAŇKOVÁ -
Motorické dovednosti žáků se zrakovým postižením v předškolním věku
Lucie SOBKOVÁ -
Podpora oslabených řečových dovedností u dítěte se zdravotním znevýhodněním v předškolním věku
Monika Hessová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (sociální dovednosti)
Veronika JANČOVÁ -
Developing Reading and Writing Skills Online
Kateřina Černá