Bc. Jana Baranová

Diplomová práce

Product placement a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele na českém trhu

Product Placement and its influence on consumer behaviour in the Czech Market
Anotace:
Baranová, J. Product placement a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele na českém trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce se zabývá vnímáním a vlivem product placementu ve vizuálním obsahu na nákupní chování spotřebitelů. Cílem práce je na základě výsledků získaných dotazníkovým šetřením zhodnotit vnímaní product placementu, zjistit jeho vliv na spotřebitelské …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the perception and influence of product placement in visual content on consumer purchasing behaviour. The goal of the thesis is to evaluate the perception of product placement, determine its impact on consumer behaviour, identify factors influencing purchasing decisions and perform consumer segmentation based on data from a questionnaire survey. Consumers are segmented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2025
  • Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
  • Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod