Product placement a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele na českém trhu – Bc. Jana Baranová
Bc. Jana Baranová
Diplomová práce
Product placement a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele na českém trhu
Product Placement and its influence on consumer behaviour in the Czech Market
Anotace:
Baranová, J. Product placement a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele na českém trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce se zabývá vnímáním a vlivem product placementu ve vizuálním obsahu na nákupní chování spotřebitelů. Cílem práce je na základě výsledků získaných dotazníkovým šetřením zhodnotit vnímaní product placementu, zjistit jeho vliv na spotřebitelské …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the perception and influence of product placement in visual content on consumer purchasing behaviour. The goal of the thesis is to evaluate the perception of product placement, determine its impact on consumer behaviour, identify factors influencing purchasing decisions and perform consumer segmentation based on data from a questionnaire survey. Consumers are segmented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2025
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační rozdíly ve smyslu pro humor
Tereza Zapletalová -
Mezigenerační vnímání vybraných historických události v 60. až 80. letech 20. století
Brabcová Brabcová -
Mezigenerační rozdíly v komunikaci
Dominika Mastníková -
Tetování v České republice – mezigenerační srovnávací studie
Kristýna Jelínková -
Mezigenerační rozdíly v postojích k pracovnímu prostředí
Matěj Nesvadba -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitele u konkrétních produktů
Jana Perníčková -
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
Eva Hroboňová -
Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby
Markéta Konvičková