Jiří Boček

Bachelor's thesis

A Marketing Mix of a Selected Company

A Marketing Mix of a Selected Company
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing mix of a selected company and recommendations for improving promotion and marketing strategy. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is consisted of a literature research of the analysis of the marketing environment and the marketing mix. The analytical part presents the company, marketing mix and …more
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový mix vybrané společnosti a následné doporučení zlepšení propagace a marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše o analýze marketingového prostředí a složky marketingového mixu. V analytické části je představena firma, marketingový mix a analýzy zabývající …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Boček, Jiří. A Marketing Mix of a Selected Company. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration