Jiří Boček

Bakalářská práce

A Marketing Mix of a Selected Company

A Marketing Mix of a Selected Company
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing mix of a selected company and recommendations for improving promotion and marketing strategy. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is consisted of a literature research of the analysis of the marketing environment and the marketing mix. The analytical part presents the company, marketing mix and …více
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový mix vybrané společnosti a následné doporučení zlepšení propagace a marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše o analýze marketingového prostředí a složky marketingového mixu. V analytické části je představena firma, marketingový mix a analýzy zabývající …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Boček, Jiří. A Marketing Mix of a Selected Company. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi