Funkční gramotnost a práce učitele střední školy – Barbora BARTOŠOVÁ
Barbora BARTOŠOVÁ
Bakalářská práce
Funkční gramotnost a práce učitele střední školy
Functional Literacy and a Work of a Secondary School Teacher
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o funkční gramotnosti a práci učitele střední školy. V teoretické části jsou objasněny pojmy dané problematiky. Vysvětleny jsou pojmy gramotnost, funkční gramotnost, funkční negramotnost, učitel a vzdělávání. Praktická část se zabývá průzkumem vzdělanosti učitelů středních škol o funkční gramotnosti a jejich práce s ní. Bakalářská práce si klade za cíl, vyhodnocení předpokladu …víceAbstract:
This thesis discusses functional literacy and teacher?s work at secondary school. The theoretical part clarifies concepts of certain issues. Explained are concepts of literacy, functional literacy, functional illiteracy, teacher and education. The practical part deals with the exploration of education of secondary school teachers, functional literacy and work with it. Bachelor thesis aims to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŠOVÁ, Barbora. Funkční gramotnost a práce učitele střední školy. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby
Radka KOPECKÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Funkční gramotnost v kontextu českého prostředí
Pavla PEŠKAROVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole
Veronika NACHMILNEROVÁ -
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Digitální gramotnost učitele
Jan TOMICA -
Digitální gramotnost učitele
Jan TOMICA