Jan TOMICA

Bakalářská práce

Digitální gramotnost učitele

Teachers? Digital Literacy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá digitální gramotností učitelů na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zaměřuje na problematiku digitální gramotnosti a informační výchovy a dále na vize, cíle a strategie digitálního vzdělávání. Praktická část poté představuje výsledky dotazníkového šetření realizovaného na základních školách v Moravskoslezském kraji. Práce se soustředí, jak digitální prostředky ovlivňující …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with digital literacy of the second stage primary school teachers. The theoretical part focuses on issues of digital literacy, information education, as well as goals and strategies of digital education. The practical part presents results of questionnaire survey completed at primary schools in the Moravian-Silesian Region. The aim of the survey is to find out how digital …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMICA, Jan. Digitální gramotnost učitele. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání