Eva Malecká

Diplomová práce

Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými

Segmentation of biscuits and wafers market in relation to the Kolonáda brand perception by young people
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit vnímání značky Kolonáda mladými a jak se pro ně stát relevantní. To však není možné bez konkrétní znalosti celého trhu a bez poznání segmentů spotřebitelů sušenek a oplatek. K segmentaci trhu je využito dat MML-TGI výzkumné společnosti Median, je odkryto pět segmentů. Dále je provedeno vlastní dotazníkové šetření na vzorku 480 respondentů ve věku do 34 …více
Abstract:
The main objective of the diploma thesis is to determine the perception of the Kolonáda brand by young people and how to become relevant for them. This would not be possible without specific knowledge of the whole market and without knowledge regarding the segments of biscuits and wafers consumers. The market segmentation is based on MML-TGI data collected by the research agency Median, five segments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2013
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Alena Kratochvílová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35130

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management