Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými – Eva Malecká
Eva Malecká
Diplomová práce
Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
Segmentation of biscuits and wafers market in relation to the Kolonáda brand perception by young people
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit vnímání značky Kolonáda mladými a jak se pro ně stát relevantní. To však není možné bez konkrétní znalosti celého trhu a bez poznání segmentů spotřebitelů sušenek a oplatek. K segmentaci trhu je využito dat MML-TGI výzkumné společnosti Median, je odkryto pět segmentů. Dále je provedeno vlastní dotazníkové šetření na vzorku 480 respondentů ve věku do 34 …víceAbstract:
The main objective of the diploma thesis is to determine the perception of the Kolonáda brand by young people and how to become relevant for them. This would not be possible without specific knowledge of the whole market and without knowledge regarding the segments of biscuits and wafers consumers. The market segmentation is based on MML-TGI data collected by the research agency Median, five segments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Alena Kratochvílová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35130
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Spotřebitelské chování na trhu se sušenkami a oplatky
Thu Trang Tran -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Jana Mihoková -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu zdravého stravování
Eldar Irzhanov -
Segmentace trhu čokolády v České republice
Barbora Květoňová