Využití mystery shoppingu jako nástroje efektivní kontroly personálu na prodejnách – Lenka Suková
Lenka Suková
Master's thesis
Využití mystery shoppingu jako nástroje efektivní kontroly personálu na prodejnách
The use of mystery shopping as a tool for the effective control of sales staff
Abstract:
Předmětem diplomové práce je mystery shopping a jeho využití. Cílem práce je identifikovat a analyzovat možnosti využití této metody jako efektivního nástroje kontroly prodejního personálu.Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje informace o retailingu a jeho člěnění. Druhá kapitola se věnuje mystery shoppingu - od představení metody a její historie, přes využívané techniky …moreAbstract:
The thesis deals with mystery shopping and its use in practice. The goal of thesis is to identify and analyze the possibilities to use this method as a tool for the effective control of sales staff. The thesis is divided into three chapters. The first chapter contains information about retailing and its division. The second chapter deals with mystery shopping including: introduction of the method and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32274
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas