Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka – Ing. Lukáš Rampír
Ing. Lukáš Rampír
Master's thesis
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Sense of segmentation for efficient care for the customer
Abstract:
Téma této diplomové práce zní „Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka“. Diplomová práce je rozdělena do čtyř částí. První část diplomové práce obsahuje úvod a cíl diplomové práce. Teoretická část je věnována teoretickým poznatkům, odborným pojmům a definicím. Tato část je zaměřena na historický vývoj marketingu, segmentaci trhu a přístupy k zákazníkovi. V analytické části popisuji profil …moreAbstract:
Theme of this thesis is: „Sense of segmentation for efficient care for the customer“. The thesis is divided into four parts. The first part of this thesis includes the introduction and goal of the thesis. The theoretical part deals with theoretic knowleges, technical terms and definitions. This part concentrates on the historical development of marketing, the fair segmentation and access to customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/dxpr8/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Zejdová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Business Model and Plan for Private Social Services
Nikol Ciple -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Finanční a strategická analýza společnosti Novo Nordisk A/S
Nikol Hallová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Hodnocení investičního záměru společnosti Karel Kaňák, s. r. o. a jeho financování v ČSOB, a. s.
Petra Palánková