Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka – Ing. Lukáš Rampír
Ing. Lukáš Rampír
Diplomová práce
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Sense of segmentation for efficient care for the customer
Anotace:
Téma této diplomové práce zní „Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka“. Diplomová práce je rozdělena do čtyř částí. První část diplomové práce obsahuje úvod a cíl diplomové práce. Teoretická část je věnována teoretickým poznatkům, odborným pojmům a definicím. Tato část je zaměřena na historický vývoj marketingu, segmentaci trhu a přístupy k zákazníkovi. V analytické části popisuji profil …víceAbstract:
Theme of this thesis is: „Sense of segmentation for efficient care for the customer“. The thesis is divided into four parts. The first part of this thesis includes the introduction and goal of the thesis. The theoretical part deals with theoretic knowleges, technical terms and definitions. This part concentrates on the historical development of marketing, the fair segmentation and access to customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dxpr8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Zejdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business Model and Plan for Private Social Services
Nikol Ciple -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Finanční a strategická analýza společnosti Novo Nordisk A/S
Nikol Hallová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Hodnocení investičního záměru společnosti Karel Kaňák, s. r. o. a jeho financování v ČSOB, a. s.
Petra Palánková