Fenomén módní fotografie v teoriích R. Barthese – Bc. Milana Derevyanko
Bc. Milana Derevyanko
Bakalářská práce
Fenomén módní fotografie v teoriích R. Barthese
The phenomenon of fashion photography in the theories of R. Barthes
Anotace:
Bakalářská práce pod názvem Fenomén módní fotografie v teoriích Rolanda Barthese, se zabývá hlavně zkoumáním módní fotografie jako znakového systému a její ideologií. Sleduje také vývoj a proměnu tendencí, odhaluje a porovnává osobitosti stylu předních módních fotografů. Cílem práce je dokázat, že módní fotografie má svou vlastní ideologii. Pomocí analýzy jednotlivých děl, věnovaných tomuto tématu …víceAbstract:
The Bachelor’s Thesis The phenomenon of fashion photography in the theories of R. Barthes is studying fashion photography as a sing system and it’s ideology. Explores development and change in trends, selects and compares peculiar style features of leading fashion photographers. The point of the work is to prove that fashion photography has its own ideology. With the help of an analysis of individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nu39t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Koudelková
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
Estetika amatérské fotografie. Případová studie fotoklubu Písek.
Jana PECHOLTOVÁ -
Slow Fashion, aneb tempo giusto ve světě pomíjivých módních trendů
Ivana Ježková -
Fashion: ne - módní fotografie: fotografie módní kolekce v odlišném stylu, než je v současnosti běžný
Julie HOJDOVÁ -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council
Michaela Šotová -
FASHION: NE - MÓDNÍ FOTOGRAFIE
Kristýna NOVÁ -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová