Bc. Anita Procházková

Master's thesis

Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu

Complex Marketing Campaigns Proposal of Chosen Product
Abstract:
V této diplomové práci se zabývám návrhem komplexní marketingové kampaně vybraného produktu. V teoretické části popisuji, co to je marketing, marketingová komunikace a integrovaná marketingová komunikace. Dále charakterizuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Zaměřuji se také na marketingové strategie a na samotný návrh marketingové kampaně. V praktické části představuji firmu Kooperativa …more
Abstract:
This diploma thesis contains the marketing campaign proposal for the this product. The theoretical part describes the marketing, marketing communication, and integrated marketing communication. It also describes the individual tools of marketing communication. I will focus on the marketing strategy and the proposal of the marketing campaigns. The practical part introduces the company Kooperativa and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní