Bc. Anita Procházková

Master's thesis

Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu

Complex Marketing Campaigns Proposal of Chosen Product
Anotácia:
V této diplomové práci se zabývám návrhem komplexní marketingové kampaně vybraného produktu. V teoretické části popisuji, co to je marketing, marketingová komunikace a integrovaná marketingová komunikace. Dále charakterizuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Zaměřuji se také na marketingové strategie a na samotný návrh marketingové kampaně. V praktické části představuji firmu Kooperativa …viac
Abstract:
This diploma thesis contains the marketing campaign proposal for the this product. The theoretical part describes the marketing, marketing communication, and integrated marketing communication. It also describes the individual tools of marketing communication. I will focus on the marketing strategy and the proposal of the marketing campaigns. The practical part introduces the company Kooperativa and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní