Porovnání čtenářské gramotnosti v období 1.-3.ročníku ZŠ Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school – Monika KINDLOVÁ
Monika KINDLOVÁ
Diplomová práce
Porovnání čtenářské gramotnosti v období 1.-3.ročníku ZŠ Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school
Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school
Anotace:
Anotace Tato magisterská diplomová práce se zabývá čtenářstvím a čtenářskou gramotností žáků v I. období rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání. Teoretická část objasňuje základní pojmy a fakta o čtenářství a čtenářské gramotnosti a soustředí se na činitele a subjekty, kteří se na formování malého čtenáře nejintenzivněji podílí - rozvoj řeči, vliv rodiny, mateřské školy, knihovny a zejména …víceAbstract:
Annotation This master´s dissertation is concerned with reading and reader´s literacy of pupils in the first period of the general education program of the elementary education. Theoretical part is clarifying basic terms and facts about reading and reader´s literacy and it´s focusing on factors and entities, which have a strong influence on taking a form of the young reader ? development of the oral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ilona Matějovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KINDLOVÁ, Monika. \textit{Porovnání čtenářské gramotnosti v období 1.-3.ročníku ZŠ Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/d20fdo/.
Jak správně citovat práci
KINDLOVÁ, Monika. Porovnání čtenářské gramotnosti v období 1.-3.ročníku ZŠ Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
Martina RICHTAROVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová