Vnímání cause related marketingu českým spotřebitelem – Veronika Kuncová
Veronika Kuncová
Master's thesis
Vnímání cause related marketingu českým spotřebitelem
Perceptions of Cause Related Marketing by Czech Consumers
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním cause related marketingu jako moderního nástroje komunikace, který umožňuje propojit zájmy komerční sféry s potřebami neziskového sektoru. Teoretická část představuje pojem cause related marketing a stanovuje jeho definici, mechanismy fungování a efekty, které přináší jednotlivým subjektům. Dále popisuje typické postoje spotřebitelů k tomuto konceptu a faktory …viacAbstract:
This diploma thesis describes Cause Related Marketing as a modern communication tool which enables to link commercial business interests to the needs of the nonprofit sector. The theoretical part presents the term Cause Related Marketing and specifies its definition, mechanisms and effects it brings to individual subjects. It also describes typical consumer attitudes to the concept and factors that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Cause-related marketing: kampaň značky Always
Karin Nemcová -
Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Alexandra Šišková -
Cause Related Marketing
Jaroslav Pospíšil -
Cause Related Marketing
Simona Volprechtová -
Cause-related Marketing
Anita Nykodymová -
Cause-Related Marketingový návrh pro Bistro Anatomy
Denisa Vágnerová -
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
Eva Brabcová