Anita Paulini

Bakalářská práce

Budovanie značky pre spoločnosť Horsefeathers

Budování značky pro společnost Horsefeathers
Anotace:
Práce zkoumá, jak je vyprávění příběhů účinným nástrojem pro budování pevných vztahů mezi značkou a zákazníkem. Teoretická část práce popisuje primární marketing a nástroj brand storytelling. Praktická část obsahuje výzkumy, které se zabývají brand storytellingem značky v praxi a také analýzy aplikované na společnost Horsefeathers. V návrhové části se autorka zabývá organizací akcí a spolupráce, které …více
Abstract:
The thesis explores how storytelling is an effective tool for building a strong brand-customer relationship. The theoretical part of the thesis describes the primary marketing and brand storytelling tool. The practical part contains research to discuss brand storytelling in practice as well as analyses applied to Horsefeathers. In the project part, the author discusses the organization of an event …více
Abstract:
Práca skúma, ako je rozprávanie príbehu efektívnym nástrojom pre budovanie silného vzťahu medzi značkou a zákazníkom. Teoretická časť práce popisuje primárne marketing a nástroj brand storytellingu. Praktická časť obsahuje výskumy pre rozobratie brand storytellingu v praxi a zároveň analýzy použité na spoločnosti Horsefeathers. V návrhovej časti sa autorka venuje organizovaniu podujatia a kolaborácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management