Natia Manjgaladze

Master's thesis

Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey

Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vyzdvihnout význam omni-channel marketingového přístupu a identifikovat rozdíly v nákupních postupech různých generací. Zároveň se snaží nalézt konkrétní styčné body pro každou generaci. Téma je zpracováno deduktivní metodou. Teoretická část pojednává o akademických článcích a manažerských reportech o zkušenostech zákazníků, doplněných o vývoj postupování a chování spotřebitelů …more
Abstract:
The goal of this thesis is to draw the importance of omni-channel approach and to identify the differences in each generation’s shopping journey. Furthermore, the aim is to locate particular touchpoints for each generation. The thesis has a deductive approach. The theoretical part discusses academic articles and managerial reports on customer experience, along with evolution of the customer journey …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Martin Machek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74128

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management